Jobba jobba jooooobba!

Ja det är inte alltid som det blir musik jobb på dagarna! Blylod och Söderberg hade helt annat jobb för händerna
idag.
Flyttjobb!! Alltid lika skoj att hjälpa till med att flytta. få använda musklerna på ett helt annat sätt.
känna musklerna få jobba är ju inte helt fel heller! Hoppas bara på att sångarjäveln kan få bort sin förkylning så
blir det sång på torsdag, tillsammans med lite solo gitarr! det är AWESOME!!!

Såg att det är Barney Stinson dagen imorgon! "SUIT UP"

Kan tycka det är lite coolt att en karaktär på tv kan få en dag uppkallad efter sig!!
Kanske löjligt också....men ändå rätt cooolt. Vet inte om Neil Patrick Harris hade förväntat sig att det skulle bli så stor grej av det hela men han trycker nog på "like" knappen på FACEBOOK!

Facebook kanske är det dummaste och det smartaste som gjorts.
ALLA sitter ju där och knappar! Ung som gammal! fantastiskt!
Så är det nån därute som är väldigt 15 minutes of fame kåt så kan ni ju gå in på facebook och skriva typ: "asså, vet ni vad jag gjort idag" eller något i stil med "Idag så klev jag upp och gjorde mig en smörgås med ost....gick ner på stan...kollade in lite schyssta kläder som jag inte har råd med...sen tog jag en liten vilostund på eftermiddagen och nu är jag här, hos dig min kära facebook!!!!!"
Jag kan lova att förvånansvärt många bryr sig om vartenda steg du tar!! =) än en gång....FANTASTISKT!!!
Det är en helt annan sak att skriva blogg!

Nä nu vidare med allt man ska göra!

Rocking all over the world!!!


Kommentarer
Postat av: Gitarristjäveln

Nåt så jävulskt!

2010-10-13 @ 01:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0